ღ♥ღThE mAd HaTtEr & BlOoMღ♥ღ ღ♥ღThE mAd HaTtEr & BlOoMღ♥ღ
درباره ما


ღ♥ღبه وبلاگم خوش اومدین....من بلوم نویسنده این وبلاگم....براتون اوقات خوشی رو آرزو میکنم....ღ♥ღ

پیوند روزانه

هواداران جانی دپjohnnydepp ミ♥ ミ
ترانه محبت
جانی گوگولی منه فقط
وبلاگ طرفداران جانی دپ و تيم برتون
Johnny-Depp
Johnny DepP Lover
بارش لبخند
j@cKsP@rrOw
Fleet Street-21
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


ღ♥ღThE mAd HaTtEr & BlOoMღ♥ღ

......
j@cKsP@rrOw
موضوع: <-PostCategory->

خب

جک و البته الکس....

اسمم بلوم هست ولی موقعی که دزد دریایی هستم معمولا بهم کاترین میگن.

پس من کاپیتان کاترینم!خب؟!

راستش کشتی من سفید سفیده!به غیر از تهش که لجن چسبیده و همیشه تو دریاس.

میدونی من کشتی هایی رو دوست دارم که کوچیک و تندرو باشن....به خاطر همین کشتیم کوچیکتر از مال توئه!وگرنه میتونستم حتی ده برابر بزرگترش هم بدزدم.اسم کشتی من کالیکو جک هست.من این

کشتی رو تو دریای مدیترانه دزدیدم و تغییراتی توش به وجود آوردم تا سریعتر حرکت کنه و سلاح های بیشتری

رو حمل کنه.کشتی من خیلی مفید و کارآمد هستش.چون به خاطر کوچیکیش میتونه تو قسمتای کم عمق

حرکت کنه و از رودخانه ها و نهر ها هم بگذره.و البته هر دزد دریایی باید بدونه که چطور بادبان ها رو تعمیر کنه یا

از نفوذ آب تو کشتی جلوگیری کنه.من اینارو هم میدونم.

توصیف ظاهرم:

یکیشم این پایینه:

کالیکوجک رو هم که داری میبینی.البته یکم بزرگتر شدم.اونا عکسای دو سال پیشه!(اونایی که لباس تو رو پوشیدم.)

راستش،خب چی بگم از اخلاقم!

اخلاقم خیلی خاصه!

به نظرم زندگی روی عرشهکشتی من (کالیکو جک)راحت نیس و خیلی سخته.موقعی که هوا آرومه کشتی راه نمیره،خدمه ی من ازم میخوان تا بهشون اجازه ی قماربازی و مشروب خوردن بدم.و من هم میدم.به خاطر خوردن رام(rum) اونا همیشه مست هستن و اغلب اوقات با هم دعواشون میشه و من هم دوس دارم که دخالت کنم و آخر سر گناه رو رو گردنشون میندازم و خودم بی گناه میشم!دارو اصلا تو کشتی من وجود نداره.حتی دکتر هم نمیارم.به من چه که گاهی چندتا از خدمه مریض میشن یا تو درگیری ها و جنگ ها مجروح میشن.اونا سرنوشتی به غیر از مرگ تو انتظارشون نیس.پیدا کردن راه تو دریا خیلی سخته،خودتونم خوب میدونین!من از قطب نماها و دوربین ها و نقشه هایی که از کشتیای دیگه میدزدم،استفاده میکنم.

شاید درباره ی ابزار و سلاح ها هم سوالی داشته باشی.خب میگم.

هر دوتون خوب میدونین که شغل یه دزد دریایی سرقت و ابزار کارش اسلحشه.تپانچه و شمشیرم از هر گنج دیگه ای برام با ارزش ترن.من همیشه تپانچه ی خودمو کنترل میکنم تا تو وضعیت مناسبی باشه.چون هر وقت جنگ و درگیری بیفته،زندگیم به اون بستگی داره.بهترین سلاحی هم که دارم،قمه هس.این شمشیرم کوتاه اما خیلی تیزه....

شاید بهتر باشه یکمم از کشتیم بگم:

موقعی که کشتی به تعمیر یا تمیزی احتیاج داره،میریم ساحل ماداگاسکار.اون جا جای امنی واسه دزدای دریاییه!ما اول کشتی رو از آب بیرون میکشیم و بعدش خدمه بدنه ی کشتی رو می ساین و میشورن.این کار باعث میشه تا کالیکو جکم سریعتر تو آب حرکت کنه.

من یه جورایی با گیبز موافقم.معمولا من خانم ها رو نمیزارم بیان تو کشتیم.با این که خودمم دخترم ولی تو کارام کند نیستم و فرزم یا اگه زیاد اصرار کردن میزارم ولی مجبورشون میکنم با پوشیدن لباس و جنگیدن مثل مردا وانمود کنن که مرد هستن.من خانمایی رو تو کشتی دارم که حتی بعضیاشون شجاع تر و قوی تر از مردا هستن!

و آخرین کلامم از اخلاقم.

من به عنوان یه کاپیتان همیشه خدمه رو مجبور میکنم تا از یه سری قوانین سخت اما قابل قبولم تو کشتی پیروی کنن.درباره ی چگونگی تقسیم غنایم هم قوانینی دارم.همیشه کاپیتان و برخی افراد مهم سهم بیشتری رو برمیدارن نسبت به خدمه ی معمولی.

من برای مجازات مجرم ها و شورشی ها و خلاف کارا و .... هم هر کدوم قوانین خاصی دارم.برای بدترین جرم ها مجازاتم اعدامه.یه کم بهترو از روی عرشه به آب میندازیم تا یا کوسه بخورتش یا هم که غرق بشه.

و اما

فقط کافیه که یه دزد دریایی از من یا کس دیگه چیزی بدزده!

اونوقت اون از کشتی و بقیه رانده میشه.اونو فقط با یه تپانچه و مقداری باروت و کمی آب نوشیدنی یکه و تنها توی یه جزیره ول میکنیم و میریم.

علاقه مندی منو تو عکس زیر میبینی:

نتیجش هم این پایینی شد!البته فقط یه بار اتفاق افتاد....اونم توسط مادام چنگ لعنتی....

قضیه ی عکس بالا اینه:

شوهر مادام چنگ رئیس دزدای دریایی بود و خیلی هم مشهور و قدرتمند بود.مثل ریش سیاه....وقتی چنگ اول میمیره،مادام چنگ رئیس میشه و تو یه مدت زمان کم 1800 کشتی بادبانی و قایق و 80000 دزد دریایی رو تحت فرمان خودش درمیاره....اون موقع باهم دوست میشیم ولی یکم بعد فکر کنم دو ماه بعد از دوستیمون(البته خیلی هم صمیمی بودیم)دولت چین دستگیرش میکنه.ازم خواست که یه جوری آزادش کنم و منم مبلغ هنگفتی روبه دولت چین دادم و آزاد شد.بعد از اون کشتی منو برداشت و رفت و قاچاقچی شد.خوشبختانه بعدش تونستم به زور کشتی عزیزمو پس بگیرم.

وقتی به یه جزیره میرسیم واسه استراحت،همه میرن و میخوابن ولی من مثل عکس بالا میشینم دنبال کشتی تجاری واسه غارت میگردم!حتی نزدیک هم میشم ولی با احتیاط....(مثل عکس پایین)

من تا حالا گیر نیفتادم ولی اگه ببینم اوضاع بر طبق میلم نیس،فرار میکنم و از یه گوشه بقیه رو نگاه میکنم!

خب معلومه که کالیکو جک از مروارید سریعتره....چون گفتم که من کشتی هایی رو دوس دارم که کوچیک و تند رو باشن....کالیکو جک از مروارید سیاه کوچیکتر اما سریعتر و بهتره!در ضمن من خیلی به کشتیم میرسم.دوس دارم که همیشه تمیز باشه....واسه همین هم سفید سفیده همیشه!

جک بیخود اسم کشتیشو مروارید سیاه نذاشته....میتونسته بذاره مروارید سفید ولی چون نه سلیقه داره و نه وقت و خدمه ی نظافت کاری،گفته که سیاه باشه بهش میاد و خودشه!

راستی من و جک خیلی باهم خاطره داشتیم الکس.... میتونی ببینی....فقط کافیه این عکسا رو به جک کوچولو نشون بدی....خودش میفهمه من کی هستم و البته دعوات میکنه که چرا بهش گفتی این فرم پر کنه....

این پایینی اولین بار بود که به وجود دیگری شک کردیم....

بعدش تو هاوایی گم شدیم!جایی رفتیم که خودمون هم نمیدونستیم....به نظرم جک کله پوک نقشه اش اشتباهی بود....

بعدش حالم بد شد و جک بغلم کرد....تو همون جا ولی نزدیک ساحل....

و کافیه که یه نگا به عکس پایینی بندازی الکس....اونوقت جواب سوال آخر اینکه چه طور دزد دریایی شدم رو می فهمی....البته به جک هم وعده ی نوشیدنی دادم....

 

خب چه طور بود؟قبول؟ 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط :ღ♥ღBlOoMღ♥ღ | لينک ثابت |چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:جک اسپارو,jack sparrow,|



خوش آمدید

لینک دوستان

ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

jack sparrow

barnabas collins

sweeney todd

edward scissorhands

the mad hatter

willy wonka


آرشیو دفتر

آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391


نویسنده وبلاگ :

ღ♥ღBlOoMღ♥ღ

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 41476
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

アリスがついてくるヨン★


Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com